Sinds de oprichting van de onderneming in 1932 staat Wöhler voor eigen productontwikkeling en eigen fabricage volgens de hoog in het vaandel staande kwaliteitsnorm “Made in Germany”. Wij, Wöhler Technik GmbH, zijn onderdeel van de Wöhler Holding.
Ons innovatieve (meet)gereedschap voor reiniging, meet- en inspectietechniek beperkt zich niet tot ideaal werktuig voor de vakman. Wij ontlasten onze klanten gedurende de dagelijkse werkzaamheden door omvangrijke aftersales aan te bieden in de vorm van serviceverlening en vervolgtrajecten. Daarom houden wij nauw contact met professionals binnen de diverse disciplines en vormen zo samen een zeer succesvol team.
Of u nu een nieuwe klant bent of een nieuwe medewerker. Welkom bij dit sterke team!
Vacatures
Functieomschrijving | Plaats | Categorie |
---|---|---|
Servicemedewerk(st)er binnendienst | Amersfoort, NL | Technically |
De kwaliteit van onze producten hangt af van onze competentie en vaardigheden. Daarom vinden we systematische en voortdurende training net zo belangrijk als veiligheid en gezondheid op het werk. Met een goed programma voor persoonlijke ontwikkeling zijn we goed voorbereid om de grote uitdagingen van de toekomst aan te gaan. Zoals op alle gebieden besteden we veel aandacht aan een goed doordacht ontwikkelingsproces, zonder de unieke talenten en visies van elke individuele collega uit het oog te verliezen.
We streven naar betrouwbaarheid in onze omgang met jou. We willen de doelen die we onszelf stellen bereiken - en dat doen we door samen te werken.
Regelmatige gezamenlijke activiteiten, ook na het werk, zorgen ervoor dat de medische staf van Wöhler u kent en begrijpt. Onze zorgzame en vriendelijke manier van omgaan met elkaar creëert een positieve werksfeer, wat wordt weerspiegeld in een zeer lage personeelsverloop. Steeds meer collega's voelen zich op hun gemak op hun werkplek en binnen de Wöhler-omgeving.
Stap 1 - Sollicitatie
We kijken uit naar jouw sollicitatie! Zodra jouw sollicitatie bij ons is aangekomen, ontvang je een bevestiging van ontvangst.
Stap 2 - Telefonisch interview
Nadat we jouw profiel hebben bekeken, nemen we telefonisch contact met je op om eventuele vragen te beantwoorden.
Stap 3 - Kennismakingsgesprek
In een persoonlijk gesprek leren we elkaar kennen en bespreken we jouw verwachtingen, de openstaande functie en alles wat verder belangrijk is.
Stap 4 - Tweede gesprek
Een tweede gesprek beantwoordt verdere vragen en we bespreken in detail de taken en verantwoordelijkheden.
Stap 5 - Aanbod van een contract
Is het een goede match voor jou en voor ons? Dan beginnen we onze gezamenlijke weg.
Stap 6 - Van harte welkom
In jouw eerste dagen en weken bij ons maken we je vertrouwd met alles wat belangrijk is. Je ontvangt een uitgebreid inwerkplan en een mentor staat voor al je vragen tot je beschikking. Want we willen dat je je vanaf het begin bij ons op je gemak voelt. Regelmatige communicatie en feedback zijn voor ons belangrijk, daarom begeleiden we je start bij ons intensief.
Commercieel manager Nederland
Telefoon: +31 (0)6 53 83 22 91
Fax: +31 (0)35 77 32 582
E-mail: [email protected]