Bereid je werkzaamheden in alle rust voor en wij zorgen voor je apparatuur. Hiervoor hebben we drie nieuwe servicepakketten samengesteld te weten Basic, Smart en Best. Voor elk servicegeval bepaal je zelf welk pakket het beste bij jou past. Vervolgens klik je eenvoudig op jouw keuze in de online servicebestelling
Laat je vakkundig adviseren over onze service aan jouw apparatuur. Online, telefonisch of persoonlijk bij jouu ter plaatse of in één van de Wöhler Worlds.
De doorlooptijd beschrijft de duur dat jouw apparaat intern wordt gekalibreerd en/of gerepareerd. De levertijd en de tijd om een prijsopgave goed te keuren, zijn niet meegerekend.
In het geval van service kun je de reparatiekosten selecteren, waarboven je een prijsopgave wilt ontvangen, om de kosten in de gaten te houden. Ongeacht de door jou geselecteerde goedkeuringslimiet, zullen wij de mogelijke kosten van de reparatie controleren op kosteneffectiviteit en je hier indien nodig kosteloos over informeren.
Of het nu naar Wöhler of naar jouw teruggestuurd wordt. Jouw apparaat is verzekerd voor transport indien je onze easy return service aktiveert.
Als wij de doorlooptijd niet kunnen halen, krijg je op verzoek een vervangend apparaat geleverd, indien beschikbaar.
Wil je na service aan je apparaat extra uitleg over de werking ervan om professioneel gebruik te garanderen? Neem dan gewoon contact met ons op.
Om ervoor te zorgen dat je je apparaat zo snel mogelijk terugkrijgt, bieden wij express verzending aan. Wij nemen de kosten voor onze rekening
Je hebt je eigen VIP-adviseur met wie je op elk moment contact kunt opnemen met vragen of problemen.
Indien nodig komt je VIP-adviseur graag naar je bedrijf om samen met jouw team een praktische uitleg van het apparaat en de accessoires te geven. Dit is de beste manier om problemen in de toekomst te voorkomen.